Publicitate online cu reclama prin programul AdWords de la Google

Reclama pe GOOGLE cu buget fix prin Google AdWords

Publicitatea pe Google prin programul Google AdWords difera de formele conventionale prin care se face publicitate online. Google AdWords nu ofera liste de preturi sau tarife standard in schimb se bazeaza pe un sistem de licitare la cost-per-click (CPC). Ce insemana acest lucru?
Platiti numai pentru rezultatele obtinute prin publicitatea derulata cu programul Google AdWords

Prin programul Google AdWords, platiti doar daca publicul vizat/potentialii clienti dau click pe anunt si ajung astfel pe site-ul dvs. Nu se taxeaza atunci cand sunt afisate reclamele dvs. Practic, platiti doar daca publicitatea functioneaza prin actiuni concrete. Printr-o campanie de publicitate online, derulata cu programul Google AdWords si administrata corespunzator de specialistii Solid Pro va vor "pasi pragul" afacerii dvs. mai multi potentiali clienti urmand ca echipa dvs. de vanzari sa-i preia si sa realizeze mai multe vanzari.

Din acest punct de vedere, intra in rol si conteaza foarte mult realizarea site-ului dvs. si modul in care este administrat si actualizat cu informatii utile care ar trebui sa contribuie major la decizia clientului de cumparare. Ne referim in mod special la modul in care informatia este incarcata si afisata pe site si la calitatea si volumul acesteia. Cu cat mai multe informatii utile si corecte despre un serviciu sau produs si cu in functie de cat de bine este structurata si evidentiata informatia importanta clientilor dvs., cu atat mai mari sansele de a genera vanzari online sau prevanzari offline prin intermediul unui site de prezentare.

Cat cota publictatea pe Google prin Google AdWords si care trebuie sa fie bugetul de inceput?

Nu exista limite impuse de catre Google AdWords. Nu se cere un buget minim sau un termen minim. Putetii incepe prin alocarea unui buget zilnic convenabil pentru dvs., dupa care il puteti modifica oricand in functie de rezultatele obtinute in ansamblu. Practic veti decide aspra bugetului investit dupa prima luna de activitate sau mai devreme tinand cont de numarul de accesari pe care campania de publictate desfasurata prin programul Google AdWords il va genera pe site-ul dvs. si/sau de rezultatele obtinute in vanzari.

Publictatea online poate avea scop pur informativ (promovare brand, comunicare, informare publica etc.) si in acest caz doar numarul de accesari obtiunut cu o campanie de publictate desfasurata prin programul Google AdWords conteaza sau se poate crea o campanie de publictate desfasurata prin programul Google AdWords  in scopul cresterii vanzarilor si in acest caz, conteaza atat numarul de accesari generate pentru site-ul dvs. cat si produsele/serviciile vandute in urma acestei campanii. De retinut ca in cazul unor campanii de publicitate online cu scopul de a genera mai multe vanzari sunt foarte importante doua aspecte:

1. Realizarea site-ului dvs. sa fie cat mai eficienta din toate punctele de vedere
2. Comunicarea directa cu potentialii clienti si prezentarea produselor/serviciilor dvs. sa fie eficientizata avand ca obiectiv principal vanzarile mai mari.

Preturi si bugete predefinite pentru reclama pe Google prin programul Google AdWords

Avand experianta mai mutor campanii de publicitate online si realizand reclama prin programul Google AdWords pentru diverse firme din diferite domenii de activitate, echipa solid Pro a creat cateva pachete standard care sa ajute clientii nostri in alegerea bugetului de inceput si sa furnizeze o ideea de preturi si costuri la care acestia sa se astepte atunci cand doresc sa faca reclama pe GOOGLE.

1. Reclama pe GOOGLE cu buget fix 150 Euro platit direct la Google
administrare buget de maxim 150 Euro / luna alocat pentru 1 campanie cu maxim 2 grupuri de anunturi/reclame si maxim 6 anunturi/reclame in total | Cost servicii administrare campanie 40 Euro / luna + tva

Cost toal campanie 200 Euro / luna

2. Reclama pe GOOGLE cu buget fix 300 Euro platit direct la Google
administrare buget de maxim 300 Euro / luna alocat pentru 2 campanii cu maxim 4 grupuri de anunturi/reclame si maxim 8 anunturi/reclame in total | Cost servicii administrare campanie 90 Euro / luna + tva

Cost toal campanie 412 Euro / luna

3. Reclama pe GOOGLE cu buget fix 600 Euro platit direct la Google
administrare buget de maxim 600 Euro / luna alocat pentru 4 campanii cu maxim 8 grupuri de anunturi/reclame si maxim 16 anunturi/reclame in total | Cost servicii administrare campanie 190 Euro / luna + tva

Cost toal campanie 836 Euro / luna

Preturile serviciilor de administrare buget pentru reclama pe Google prin programul Google AdWords includ urmatoarele:

- Creare cont Google AdWords (daca este cazul)
- Configurarea contului de Google AdWords (se va folosi contul Google creat special pentru aceasta campanie sau cel deja detinut de catre client prin care se va face plata direct la Google in limita bugetului stabilit, astfel incat datele dvs. de plata si alimentare a contului sa ramana confidentiale)
- Analizarea generala a website-ului dvs. pentru care vom crea reclamele pe Google prin programul Google AdWords
- Creare reclame si optimizare anunturi penru a obtine efecte maxime
- studiul cuvintelor cheie si evaluarea impactului campaniei de publicitate
- Filtrarea cuvintelor cheie (blocare sau atribuire pe grupul de reclame/anunturi)
- Inserarea codurilor de conversie Google analytics in site-ul pe care il vom promova pentru dvs.
- Elaborare plan de marketing (strictul necesar pentru atingerea unor obiective punctuale cum ar fi obtinearea numarului maxim posibil de accesari in bugetul stabilit)
- Conectare cont Google AdWords cu Google Analytics
- Realizare rapoarte detaliate de activitate (doar la cerere).