Promovare Site

Promovare Site

Promovarea unui site web este mult mai ieftina decat alte tipuri de publicitate si mai eficienta raportat la bugetul investit

In ciuda crizei financiare si cel mai probabil a unui buget restrans disponibil pentru promovarea serviciilor sau produselor pe care le oferiti , eficienta campaniilor de promovare trebuie sa creasca. Printre numeroasele tipuri de publicitate cele mai cunoscute sunt :
- TV (spoturi video, mesaje text pe "burtiera", emisiuni tematice etc.)
- Presa scrisa (machete, advertoriale, insert-uri etc.)
- Editura (pliante, flyere, cataloage etc.)
- Radio - (spoturi audio)
- Publicitate pe Internet ( promovare site web, promovare servicii si produse pe Google, Facebook etc.)

Promovare unui site web se poate realiza cu mii de oameni simultan in cadrul unei singure campanii de promovare online si poate fi definita ca promovare a brandului/produselor/serviciilor prin intermediul unui site web .

Potrivit statisticilor, pana la 70% din populatia urbana a planetei este deja conectatata la Internet si creste constant numarul utilizatorilor de Internet . Din ce in ce mai multe persoane comanda anumite bunuri si servicii exclusiv online sau lucreaza de acasa pentru diverse firme care activeaza exclusiv pe Internet . Explozia utlizarii retelelor de socializare printre care cea mai populara Facebook face posibil (statistic vorbind) ca doi vecini de bloc sa se intalneasca mai frecvent online decat fizic la bloc, in parcare, pe scara sau la magazinul din colt.

Promovare site pentru o buna pozitionare pe Google si atingerea publicului tinta

Avand in vedere evolutia utilizarii Internetului din ultimii ani intrebarea fireasca care se pune este cum putem gasi mai usor publicul tinta ? Fie ca sunteti interesat de servicii de optimizare site pentru motorul de cautare Google sau promovarea unui site web, este posibil inca sa va intrebati ce tip de publicitate ar trebui sa fie aleasa pentru afacerea dvs. Promovarea conventionala (offline) sau online? 

Promovarea site-ului web nu este doar pentru utilizatorii de Internet.

Imaginati-va ca managerul unei companii mari cauta unele informatii utile, pentru a obtine anumite bunuri sau servicii. Cum va cauta informatiile dorite ?
Desigur, prima data va intreba secretara, care la primul impuls va alege cea mai rapida metoda si va cauta pe Google (in ziua de astazi la ce firma mare secretara nu are deja un computer pe birou deschis si conectat la internet pe tot parcursul programului?) De aici deducem primul raspuns la o serie de intrebari sau indoieli despre necesitatea promovarii unui site si a optimizarii acestuia pentru " motoarele de cautare" principalul fiind Google .

Este estimat ca 98% din utilizatorii Internetului folosesc motoarele de cautare cand doresc sa obtina informatii intr-un mod foarte usor si rapid. Acesta este principalul argument in favoarea optimizarii si promovarii site-ului dvs. pentru motoarele de cautare. Site-ul firmei dvs. trebuie sa fie usor de gasit atunci cand "secretara" (potentialii clienti) cauta serviciile sau produsele dvs. pe Internet.

Cel mai probabil lucrul acesta se intampla zilnic insa daca site-ul dvs. nu este gasit in prima pagina pe Google sau alte motoare de cautare principale in urma unor astfel de cautari, la fel de probabil nu veti afla acest lucru prin intermediul echipei dvs. de vanzari care ar trebui sa primeasca mai multe intrebari prin email sau telefonic despre serviciile/produsele pe care le oferiti. Concurenta care si-a optimizat deja site-ul si este usor de gasit in prima pagina cu siguranta stie deja cand, cine si ce cauta pe Internet legat de serviciile/produsele pe care le ofera .

Promovare site si optimizare site un proces complex si migalos

Promovarea si Optimizarea unui Site se realizeaza printr-un proces complex care sa activeze toate parghiile necesare obtinerii rezultatului final: pozitionarea in prima pagina pe Google si alte motoare de cautare pentru cautarile relevante domeniului dvs. de activitate maximizand astfel sansele de a obtine mai multe vanzari sau o mai buna comunicare si promovare daca scopul principal al campaniei de promovare site este altul decat vanzarile.

Serviciile incluse de echipa Solid Pro in cadrul unei campanii complete de promovare si optimizare site sunt urmatoarele:

  • Analiza concurentei
  • Analiza site-ului dvs.
  • Evaluarea si identificarea celor mai potrivite cuvinte cheie pentru domeniul dvs. de activitate
  • Recomandari cu privire la continutul site-ului dvs. din punct de vedere S.E.O. (optimizare pentru motoarele de cautare)
  • Cresterea notorietatii paginii pentru motoarele de cautare prin cresterea link-urilor (de calitate) externe catre site-ul dvs.
  • Rescriere texte descriptive si creare texte noi conform cerintelor S.E.O.
  • Promovarea site-ului in retelele de socializare
  • Promovarea site-ului prin programul Google AdWords
  • Optimizarea codului sursa
  • Adaugare metadate si tutle-uri pagini
  • Optimizare url-uri (adresele web ale paginilor site-ului dvs.)